niedziela, 19 czerwca 2011













Widoczek na zazieleniony staw,po rośliny do stawu jeżdżę na stawy w Starym Sączu nad rzeki Poprad i Dunajec.Chciałam aby staw wyglądał jak najbardziej naturalnie więc zbieram z okolicy rośliny,kamienie,korzenie i wszystko co mogłoby się nadawać i ozdabiać staw i ogród.


W ogrodzie różanym kwitną i pachną nasze królowe ogrodu-róże.Koło róż do towarzystwa posadziłam jukki,jedna będzie miała ogromny kwiat.Pozostałe sadziłam w styczniu ich kwiaty zobaczymy a następnym roku.Ja już tak mam że jak tylko ustąpią mrozy szaleję w ogrodzie i przesadzam rośliny:):)I jak na razie wszystkie mi rosną.Chyba najciekawszą z róż jest róża pnąca o kwiatach w kolorze fioletowym.Rośnie bardzo bujnie,po przycięciu błyskawicznie puszcza dużo pędów i kwitnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz