poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Stary Sącz-Koncert Kapel Weselnych

Wczoraj w Starym Sączu odbył się koncert kapel weselnych to kolejna impreza z cyklu plenerowych letnich koncertów.
Stary Sącz-Lewocza,letnie spotkanie z muzyką i tradycją.
Trzeba przyznać że całe lato dopisuje nam pogoda jest upalnie i słonecznie.Dla mnie najprzyjemniej jest wieczorem gdy robi się chłodniej i z przyjemnością można posłuchać muzyki.Trochę pomyliłam godziny rozpoczęcia koncertu i przyjechałam godzinę wcześniej,siedzieć na ławeczce i czekać godzinę w szczerym słońcu byłoby dla mnie nie do zniesienia .Cóż było robić......... i przypomniałam sobie że wiele razy wybierałam się zobaczyć nowy taras widokowy ale ciągle była nie ta pora i okazja.A teraz nadszedł idealny moment.Więc w drogę.
Na rynku starosądeckim jest mapa na której zaznaczono wszystkie ciekawe miejsca i od mapy 10 minut spokojnym spacerkiem na Górę Miejską,mijam wąską uliczkę i typowe dla Starego Sącza niskie domki a potem pod górkę.

Dla zmęczonego turysty-ławeczka czeka:)

Drewniany taras widokowy z którego rozciąga się wspaniały widok na Stary Sącz i okolicę widać też moja górkę i dom.





I góra z widokiem na mój dom
A nad tarasem drewniany domek wśród starych pachnących sosen.....


Zapach sosen  ciągnął mnie do lasu,byłam ciekawa czy tam coś jest.....i znalazłam polankę a na niej miejsce do grilowania.Urocza polanka.





Ze spaceru pora wrócić na koncert i zaopatrzyć się w wodę do picia bez niej nie da się wysiedzieć trzy godziny.
Zespół Ringo Band ze Słowacji zagrał weselne piosenki .


Kapela Kuźnicka z Łącka zagrała regionalną muzykę polską i słowacką.



I

I zespół Karavana ze Słowacji z ciekawymi instrumentami muzycznymi.








Występowały jeszcze inne zespoły do godziny 22 ja musiałam wyjść wcześniej,tradycyjnie zająć się ogrodem.A w moim ogrodzie trochę romantycznych dekoracji za którymi przepadam,uwielbiam i je mam.
















I naleweczki dojrzewają:)



 Pozdrawiam wszystkich którzy do mnie zaglądają:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz