poniedziałek, 28 października 2013

Konferencja-podsumowująca projekt

Stary Sącz-Lewocza,letnie spotkania z muzyką i tradycją.
Konferencja odbyła się dzisiaj w Diecezjalnym Centrum Pielgrzymowania obok Ołtarza Papieskiego,pisałam o nim we wcześniejszych postach.kilka zdjęć dla przypomnienia...






I widoki które rozpościerają się z Ołtarza Papieskiego

I na górce dom mój stoi:)








Byłam ogromnie zaskoczona,mile zaskoczona że zaproszono mnie na tą Konferencję.
Zastanawiałam się czy skorzystać z zaproszenia,głos wewnętrzny mówił -idź,mąż i syn chórem -idź.
Poszłam lekko zdenerwowana że nie pasuję do eleganckich Pań i garniturowych Panów,zupełnie niepotrzebnie,Pani Grażyna która zajmowała się organizacją całego cyklu imprez zadbała o milą,sympatyczna i niemal rodzinną atmosferę wszystkich uczestników Konferencji.Przyjechali goście z partnerskiego miasta Starego Sącza,Lewoczy.Dla wszystkich uczestników UMiG w Starym Sączu przygotował upominki.








Wszystkich gości powitała orkiestra z Panem Krzysztofem Smydą który prowadził większość imprez .



 Kilku uczestników konferencji ze strony słowackiej i polskiej uhonorowano pamiątkowymi medalami własnoręcznie wykonanymi na warsztatach przez osoby niepełnosprawne.
Pan Burmistrz Lewoczy Miroslav Vilkovsky i Pan Burmistrz Starego Sącza Jacek Lelek.








Jest dobra wiadomość UMiG będzie się starał aby w następnych latach odbywały się podobne projekty,nie ukrywam że się cieszę.Po zakończeniu Konferencji wszystkich gości zaproszono na uroczysty obiad z wesoło przygrywającą orkiestrą.
W broszurce Konferencja -podsumowująca projekt Stary Sącz-Lewocza,jest kilka słów o mnie,ale jeśli chcecie wiedzieć co zrobiłam albo czego nie zrobiłam zapraszam do mnie chętnie opowiem i pokażę:)A teraz pożegnam się z Wami kolorowych snów życzę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz