czwartek, 12 grudnia 2013

Wypalanie w drewnie.

Właśnie skończyłam wypalać drugi obrazek pod dachem altanki.Trwało to prawie rok z bardzo prostej przyczyny-braku czasu.
Niestety doba nie chce się naciągnąć ani wydłużyć choć czasem mogłaby:)
Jak już widzieliście wypaliłam dwa aniołki,kwiatuszki, Pasmo Radziejowej a teraz widok na mój dom.

Pasmo Radziejowej łuszcząca się farba robi za śnieg to tak na czasie.


I te które były już wcześniej.

U nas zrobiło się wiosennie cieplutko,słonecznie aż miło.Patrzyłam na prognozy pogody i do Świąt ma być podobnie z czego się bardzo cieszę i tak po cichutku poproszę o styczeń i luty też takie.A w marcu dzień dłuższy słońce jest wyżej i nawet jak sypnie śniegiem to długo nie poleży.




















Na szydełku robię ozdoby i serwetki.

Miłego oglądania a ja zmykam do zajęcia którego nie lubię -prasowanie brrr.
Stary Sącz-Galeria pod 5

Serdecznie zapraszamy!!! Galeria pod 5, Stary Sącz, Rynek 5.
Czynne: pn-pt: 9:00-17:00, otwarte również w najniższy weekend sb-nd: 10:00-14:00. 100% zysków trafia bezpośrednio do autorów prac. Wspieraj lokalne rzemiosło! Wciąż przybywa nam coś nowego. NIE PRZEGAP! 10-23/12/2013r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz