sobota, 7 czerwca 2014

Czerwcowy"Ogród Marzeń "we mgle.

Letnie czerwcowe poranki czasem otula mgła nadając ogrodom tajemniczy niepowtarzalny urok.
Miejsca które znamy stają się na chwilę, zanim przebiją się pierwsze promienie słońca jakby innym światem.
Światem ciekawym podsycającym naszą wyobraźnię.
Z gąszczu liści wyfrunął spłoszony ptak wydając dziwny krzyk, może to był "duch mgły'.....
Mgła kurtyna do innego świata otwiera drogę dla zjaw,duchów,dziwadeł.Ta poranna nie jest tak "straszna"jak wieczorna która snuje się po ziemi ogarniając coraz wyżej cały świat zamieniając go w całkowitą ciemność.
Mgła to także świetna aktorka grająca główną rolę w wielu filmach,horrorach.
Mgle przypisuje się także tajemnicze zniknięcia wchodząc w obłok mgły można już z niego nigdy nie wrócić.
Czy boimy się mgły?
Ja trochę tak choć jakaś siła ciągnie mnie zobaczyć co w niej jest niezwykłego,nieziemskiego.Podczas moich pieszych wędrówek gdy o świcie wyruszam w góry raz idąc na Halę Konieczną była mgła która zaczęła nagle mnie osaczać,robiła się coraz gęstsza.Zaczęło mi brakować powietrza miałam uczucie "ciasnego pomieszczenia"w którym brakuje tlenu.Dusiłam się.
Czy się bałam?
Skłamałabym mówiąc że nie,pojawiło się uczucie strachu,że może zdarzyć się coś "dziwnego",niewytłumaczalnego.
Odpędzałam złe myśli od siebie,wiedząc że muszę radzić sobie sama i nie mogę dać się ponieść  lękom wyobraźni.
Tajemnicze cienie zawsze budziły lęk,strach,widziane między drzewami czy krzewami.wmawiałam sobie że żadnych cieni czy dziwnych postaci nie widzę.
Do celu doszłam i wróciłam z powrotem choć towarzyszyły mi duże emocje:)

To był bardzo dziwny dom
Balsam na życiowy stres
Mówili ludzie, że starszy w nim coś
Że duch tu jest

Czasem w nocy skrzypiał strop
Snuła się w ogrodzie mgła
To tajemniczy naprawdę był dom
A w nim jak sennych marzeń świat.......


Eleni-"Jeśli tutaj przyjedziesz"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz