niedziela, 7 września 2014

Agropromocja-Nawojowa 2014.

Kolejny raz wczoraj i dzisiaj odbywa się największa w naszym regionie wystawa rolna.
Jest na niej wszystko co potrzebne w gospodarstwie rolnym czyli maszyny,narzędzia,nawozy,środki ochrony roślin.Także dla właścicieli mniejszych i większych ogródków;krzewy,byliny,drzewa owocowe.Na wystawie znajdziemy także wyroby z drewna,kamienia do upiększania naszych ogrodów.Dużym zainteresowaniem ciszyła się wystawa zwierząt i ptactwa.Ja chciałam kupić kury jedwabiste ale takich nie było może na targu w Starym Sączu będą.
Największą atrakcją dzisiejszego dnia były IV Mistrzostwa Polski w Strzyżeniu Owiec Metodą Tradycyjną za pomocą nożyczek.Niektóre owce były potulne jak "baranki"a inne brykały i beczały.
Ja poszłam do Nawojowej pieszo a Beata przyjechała z rodziną samochodem.Korki na drogach były potężne i wcale się nie dziwię bo tak dużej ilości samochodów i ludzi dawno nie widziałam.
Umówiłyśmy się razem w wybranym miejscu trochę pochodziłyśmy, popatrzyłyśmy co wystawcy oferują. Ja kupiłam cebulki lilii drzewiastej,bardzo jestem ciekawa co to za lilie będą z nich.
Takie widoczki miałam po drodze.
Mistrzostwa w Strzyżeniu Owiec.

A na obiad schab po bałkańsku z ryżem.
Przepis pochodzi z bloga Anioły w kuchni.
Chciałam go wcześniej wypróbować zanim podam moim gościom za tydzień.
Jest to bardzo dobra potrawa, ja zamiast pieczarek które zapomniałam kupić dodałam maślaki które rosną mi w ogrodzie pod modrzewiem a zamiast przecieru pomidorowego -pokrojone pomidory.Przecier pomidorowy używam wtedy gdy nie mam już własnych pomidorków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz