czwartek, 4 września 2014

Ogród Marzeń w wersji czarno -białej.

Czasem lubię się pobawić aparatem, a do zdjęć czarno -białych mam sentyment.Mam takich kilka rodzinnych perełek najstarsze zdjęcie ma  50 lat i przedstawia moją prababcię, moją mamę i oczywiście kawałeczek wiejskiego ogródka z ostróżkami.Ogródek należał do mojej babci i znajdował się przy drewnianym domku.
Zrobiłam kilka zdjęć mojego ogrodu z ciekawości jak on wygląda bez kolorów czy jest równie ciekawy.
Przyznaję że całkiem nieźle się prezentuje choć wszystko zależy od ujęcia zdjęcia. Wprawny fotograf z pewnością zrobiłby to o wiele lepiej ode mnie i uwiecznił unikalne chwile zachowując klimat i uczucia.
Zanim sobie pooglądamy zdjęcia zapraszam w najbliższą sobotę i niedzielę do Nawojowej na największe w naszym regionie Agro Targi ja także się tam wybieram tym razem pieszo bo cóż to jest dla mnie przejść 5 km to taki spacerek.

A takie grzyby znalazłam w ogrodzie na trawniku pod modrzewiem- są to maślaki.
Mamy własne grzyby jakże się cieszę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz