niedziela, 21 lutego 2016

Luty w Ogrodzie Marzeń.

Jeszcze kilka dni i luty będzie już za nami.
Ogród wybudził się z zimowego snu i z ziemi wychyla się coraz więcej bylin i roślin cebulowych.
Największe szaleństwo ogarnęło narcyzy które wyciągają swoje liście ku słońcu.
Każdą rabatę w ogrodzie mam obsadzoną narcyzami i szafirkami.Na każdej rabacie sadzę jeden gatunek narcyzów,wyjątek zrobiłam tylko na jednej, gdzie posadziłam kilka odmian, żeby było kolorowo i wesoło.
Cięcie zimowe krzewów mam już za sobą i powoli zabieram się za pielęgnację trawnika,bo żałośnie wygląda, a na dodatek ciągle pada albo deszcz albo śnieg.Na trawniku robi się błocisko.
Z każdym rokiem jestem coraz bardziej zadowolona z ogrodu i z efektów mojej pracy.
Drzewa i krzewy po kilku latach stały się widoczne, cieszą oko swoją urodą i dziwnym oryginalnym kształtem.
Gdy jechałam samochodem widziałam klucz ptaków zmierzających w stronę starosądeckich Stawów,nie wiem czy były to dzikie gęsi, ale myślę że te ptaki to zwiastun wiosny.
A tak było wczoraj rano.

Czosnek olbrzymi.

Ostróżka.

Narcyzy.

Oliwnik "Limelight"
Narcyzy



Śniedek baldaszkowaty.

Liliowce.

Tawlina jarzębolistna "Sem"

Mahonia pospolita

Kuflik cytrynowy

Krokusy

Wilczomlecz.

Jaśmin nagokwiatowy.





Cyprysik nutkajski "Pendula".






















4 komentarze:

  1. Prawdziwa wiosenka zagościła w Twoim ogrodzie, a u mnie nadal brzydka pogoda, że nie chce się po prostu z domu wychodzić.Takie momenty jak przedstawiłaś na kadrach uwielbiam najbardziej - kiedy cała przyroda budzi się do życia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pogodą to u mnie jest w kratkę jeden dzień słoneczny i ciepły ,a drugi szary ,zimny i deszczowy.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękny masz ogród choć jest jeszcze zimą.U mnie już przebiśniegi zakwitly.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,czekam wciąż na cieplejszą wiosnę, pachnącą wiosennymi cebulowymi kwiatami.

      Usuń