czwartek, 20 kwietnia 2017

Świąteczny spacer-Popowice.

Na świąteczny spacer wybraliśmy się na górę Popowice,kilka razy pisałam o tym miejscu na blogu.
Święta to dla nas czas -gdy jesteśmy razem,możemy spokojnie porozmawiać o różnych sprawach na które zwykle brakuje czasu,zaplanować co będziemy realizować w przyszłości, zarówno tej bliższej, jak i dalszej.Jest to nasz cenny czas,który poświęcamy na wycieczki- również piesze.
Gdy wychodziliśmy z domu zaczął padać deszcz, i zaczęliśmy się zastanawiać czy nie zawrócić.
Na przekór paskudnej pogodzie podjęliśmy jednak decyzję,że na miejsce dotrzemy,aby móc zobaczyć te fantastyczne krajobrazy,które rozpościerają się z wierzchołka góry.
Nie jest on zalesiony,więc daje możliwość swobodnej obserwacji otaczających go krajobrazów.
Mijając po drodze las, widzieliśmy dużo kwitnących wiosennych kwiatów;miodunki,pierwiosnki,fioki i kaczeńce- to znak,że wiosna do naszych lasów już przyszła..
Gdy dotarliśmy na szczyt, kilku motocrossowców jeździło sobie po łąkach,dróżkach ,a my, podglądaliśmy ich wygibasy na motorach.

Widok na Myślec-Zagórze.

Przez chwilę wyjrzało słonce,może chciało sprawdzić,co my tu robimy.