sobota, 3 lutego 2018

Return winter .



I stało się - w środku zimy powróciła zima .
Nie czekałam i nie tęskniłam za nią , przyszła -  więc leży, na polach , na drzewach , na dachach .
A świstak Phil przepowiedział , że zima potrwa jeszcze sześć tygodni ,myślałam , że przepowiednia dotyczy tylko Ameryki - a tu proszę , sprawdziło się u nas .
Jeśli już ta biała pelerynka przykryła wszystko ,nie pozostało mi nic innego , jak wziąć aparat i do ogrodu .Choć miałam na dzisiaj zupełnie inne plany - takie bardziej przyziemne ,albo raczej przygruntowe :)
Miałam plewić i porządkować rabatę przy stawie , bo kury nieco rozgrzebały ziemię i zrobiły bałagan .
Plany mają to do siebie , że czasem się zmieniają niezależnie od naszej woli .
Śnieżna zima namalowała swój obraz w ogrodzie , używając tylko koloru białego .
Nawet jej to ładnie wyszło i dostała ode mnie pamiątkę - uwieczniłam jej dzieło na zdjęciach .


Kwiczoły chętnie odwiedzają mój ogród , zajadając się owocami irgi , która co roku obsypana jest czerwonymi koralikami.


 


 
 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 





 


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

6 komentarzy:

  1. Wow ale super:-) piękne widoczki. Irga zimą wygląda zjawiskowo, z resztą jak wszystkie krzewy które mają kuleczki, i przede wszystkim są pożywieniem dla zwierzątek. U nas aroni zostało i ognika... Ptaszki latają jak szalone i szczerze wolalabym patrzeć przez okno gdy bialo niż na tą kluche i nieład na rabatkach i kopce kreta. Masakra. A tak ogród pod białą pierzynka i jest czysto:-) hihi. Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ognika mam , został już objedzony z koralików, niestety nie zauważyłam kto go objadł ,bo jest w dalszej części ogrodu .Biała pierzynka już się topi , jest mokro i błoto. Dobrze , że mam ścieżki w ogrodzie . Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pięknie wygląda Twój ogród w zimowej aurze.Piekne zrobiłaś zdjęcia.U mnie pogoda wiosenna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe masz wiosnę !!!a u mnie zrobiła się plucha , takiej pogody najbardziej nie lubię .Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zimowy ogród jest pełen uroku, w ogóle pod śniegiem wszystko wygląda ładnie. Lubię zimę i żałuję, że niewiele tak ładnej, jak Twoja miałam w tym roku u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowy ogród swój urok ma - nie przeczę, ale ta zima wciąż u mnie jeszcze jest, i tyle śniegu napadało.

      Usuń