niedziela, 29 marca 2015

W obiektywie męża:)

Mając wolną niedzielę mąż wybrał się na wycieczkę do Kolonii(Niemcy) do Parku Rzeźby.
Rzeźby są wykonane przez różnych artystów a ekspozycja jest zmienna i zachęca do częstych spacerów,obejrzenia co nowego artyści przygotowali.
Dla mnie rzeźba to sztuka,posiadany talent,umiejętności a gdy oglądałam zdjęcia zrobione przez męża uśmiałam się trochę z tych rzeźb.Patrząc na niektóre trudno zgadnąć co artysta miał na myśli .
Niektóre rzeźby są często widywane w naszym codziennym życiu są bardzo proste każda z nich ma zapewne jakieś przesłanie,może obrazuje jakieś wydarzenie Niemniej pierwsze wrażenie to uśmiech na twarzy i może właśnie o ten uśmiech chodzi w połączeniu ze spacerem po Parku wśród zieleni i ptaków.
Na co dzień wszyscy jesteśmy zabiegani czymś ciągle zajęci a spacer do Parku Rzeźby ma wywołać pozytywne emocje,odprężenie nastrój radości.

A to już to co lubię,wiosna w Kolonii -prawda ze pięknie?

Zegar słoneczny.

2 komentarze:

  1. Nie wiem co trzeba zażyć lub wypić, żeby odczytać zamiary tych artystów. Co ma to przedstawiać i czemu służyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przesłania artystów nie zrozumiałam ale przynajmniej się uśmiałam.Przypomniał mi się kadr z filmu "Nie lubię poniedziałku,"gdy mężczyzna poszukiwał części do kombajnu i nosił na metalowym pręcie nakręcone śruby.W muzeum postawił ten pręt na chwilę a znawcy dzieł sztuki zaczęli wysoko oceniać to dzieło:):)

      Usuń