poniedziałek, 22 września 2014

Tatranska Javorina/Słowacja.

Rankiem w niedzielę wyjechaliśmy na Słowację aby podziwiać przepiękne Tatry Bielskie.
Mgła była tak gęsta że nie pozwoliła nam cokolwiek zobaczyć jedynie kilka metrów przed samochodem.
Gdy dojeżdżaliśmy do miejscowości Zdiar położonej na wysokości 1085mnpm  zobaczyliśmy  Tatry Bielskie.Tutaj mgła była mniejsza ale zaczął padać deszcz.To miejsce bardzo nam się spodobało jest tu kilka pieszych szlaków na które wiosną wrócimy.
Pojechaliśmy dalej do celu naszej podróży Tatrzańskiej Jaworzyny i tutaj także powitał nas deszcz i niesamowita cisza.Bardzo chcieliśmy pójść zielonym szlakiem na Lodową Przełęcz niestety niemal ulewny deszcz pokrzyżował nam plany,a ponieważ z Tatrzańskiej Jaworzyny jest jak rzut beretem na Łysą Polanę także i tam zahaczyliśmy. A tam parking pełen samochodów,deszcz padać nie przestawał postanowiliśmy wrócić do Zagórza przez Słowację.Przeprowadziliśmy wstępne rozeznanie w terenie żeby w przyszłości wiedzieć gdzie się udać pieszą wędrówką w góry.Zdjęć nie udało nam się zrobić dużo ale i te kilka warto zobaczyć i zakochać się w górach.