środa, 19 listopada 2014

"Ogród Marzeń"w oszronionej szacie.

 Szron.


W rozgwieżdżoną noc listopadową,
Gdy po ogrodzie chodzi siwy szron,
Ręka starca wciąż maluje zimny świat.


Świt zabierze Cię w Krainę Baśni,
Błyszczących się w słońcu igieł i sopli,
Drzew niegościnnych już dla ptaków,
W diamentach lśniących się.


Ogród Marzeń.


Pogodę nadal mamy jesienną trochę deszczową trochę wietrzną,a ja chciałam Wam pokazać kilka zdjęć jak wyglądał ogród po pierwszych przymrozkach które były chyba na początku listopada.
Gdyby teraz pojawiły się przymrozki to już tak pięknie nie będzie,bo nie ma liści na drzewach i prawie wszystkie byliny i trawy wycięłam a wiatr zniszczył piękne kłosy rozplenicy .
Mam teraz więcej czasu więc biegam po górach i po ogrodzie robiąc zdjęcia,a i szyję poduszki na których wcześniej wyhaftowałam kwiaty.Dwie uszyte jeszcze pięć czeka do szycia:)
Poduszek miało być sześć ale na specjalną prośbę mojej starszej bratanicy wyhaftowałam siódmą w słoneczniki,Nina narysowała mi  jak mają wyglądać mam nadzieję że udało mi się wyhaftować takie jak sobie ona wymarzyła.
Na początek zdjęcia poduszek jeszcze nie prane i niewyprasowane.





W kurniku na ścianach namalowałam kwiaty i byłoby niesprawiedliwie gdyby w "Domku ogrodnika" w którym mieszkają koty i pies Misiek nie było kwiatów.
Tam też są kwiaty-bratki.

Ares patrzy zdziwiony co to się stało w ogrodzie:)

Na obiad kurczak w sosie z kawy zbożowej z rozmarynem.



Potrawa inna,pyszna i soczysta.
Przepis znajdziecie tutaj;
http://www.doradcasmaku.pl/aktualnosc/2718/przepis-dnia-iii-odc.-50-kurczak-w-sosie-z-kawy-zbozowej-z-rozmarynem-.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz