sobota, 14 czerwca 2014

Czerwiec w ogrodzie.

Zbliżamy się do lata, wiosna minęła tak szybko-za szybko.
Chciałoby się zatrzymać ten czas poranków i wieczorów spędzonych na tarasie czy w ogrodowej altanie.Czekamy na weekend żeby posiedzieć z rodziną czy znajomymi a gdy przychodzi to leje i z naszych planów nic nie wychodzi.
Lato w ogrodzie witają kwitnące ostróżki,nachyłki,kamienne goździki i róże.
W moim Rosarium kwitną już prawie wszystkie róże jeszcze tylko pnąca różowa się ociąga ale i ona wkrótce zachwyci kwiatami.Lubię róże ale bardziej niż ja lubią je mszyce które zwalczam z pomocą biedronek.Nie stosuję chemii w ogrodzie prowadzę ogród ekologiczny.Kiedyś sporządzałam opryski z ziół,pokrzyw,wrotyczu i czosnku żeby pozbyć się mszyc jednak ich skuteczność jest niewielka i trzeba często takie zabiegi powtarzać ja nie mam na to czasu i pozostawiam ogród w rekach natury.
Wokół róż mam rozłożoną włókninę a na niej kamyczki.Wygląda to bardziej dekoracyjnie i plewienia jest znacznie mniej.Różom towarzystwa dotrzymują jukki karolińskie i trzy świerki.

Ostróżki.


Ciasto agrestowe z kokosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz