piątek, 11 lipca 2014

Dekoracje w ogrodzie marzeń.

Ogród to nie tylko rośliny to także zwierzęta te domowe i te odwiedzające nasze ogrody jeśli im na to pozwolimy stwarzając ogród ekologiczny przyjazny wędrownym "gościom".
W ogrodzie nie powinno też zabraknąć dekoracji które go upiększają , podkreślają charakter ogrodu i wiele mówią o naszych upodobaniach.Każdy z nas ma inny gust jedni lubią styl wiejski inni nowoczesny,japoński,francuski i wiele innych ale w każdym ogrodowym stylu stosuje się dekoracje.
W moim ogrodzie jest wiele dekoracji wykonanych przeze mnie, przez mojego męża i syna.Są przytaszczone kamienie które dla nas to "perełki ogrodowe"a dla okolicznych rolników prawdziwe utrapienie gdy z pól rolnych wystają kamienie niszcząc narzędzia rolnicze.Są znalezione po lasach stare pnie czy korzenie.Czasem na targach staroci upoluję jakąś zdobycz z historią dając jej nowe życie .
Z jednym tworzywem nie chcę i nie potrafię się polubić-z plastikiem który w ogrodzie wygląda źle i nienaturalnie.Zdecydowanie zamiast sztucznych plastikowych psów czy kotów wolę żywe zwierzaki nawet jeśli niszczą moje z czułością pielęgnowane rośliny.




Na plastikowy przeźroczysty obrus musiałam się zdecydować ze względu na sześć naszych kotów z zamiłowaniem biegających po stoliku tarasowym.



I w domu
Nalewki dojrzewają.

2 komentarze:

  1. No świetne te dekoracje. Ja zaczęłam szukać używanych ozdób do ogrodu tj kosze czy donice. Ale ciężko mi idzie, bo mało kto chce się pozbyć takich skarbów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w dużych miastach wyrzucają u mnie nikt takich rzeczy nie wyrzuca.Ja kupuję na giełdach staroci różne podniszczone rzeczy i nie są drogie zwykle mają jedną cenę-5 zł.Są jeszcze jarmarki artystyczne ale na nich ceny są znacznie wyższe.

    OdpowiedzUsuń