środa, 8 marca 2017

Wiosna na Zagórzu.


Po wyjątkowo ciemnej i mroźnej zimie,przyroda - i ja, z radością oczekujemy nadejścia wiosny.
Wiosna-to jedna z moich najbardziej ulubionych pór roku,to czas,gdy wszystko wydaje mi się łatwiejsze,lżejsze,gdy wszystko budzi się do życia,a ja, rozwijam się razem z nią.
Wiosna to barwy żółte i zielone -symbole nadziei,bo wiosna jest nadzieją - dzięki niej mam poczucie sensu i celu.To właśnie nadzieja z powiewem wiosennym sprawia,że patrzę na świat przyjaźnie z uśmiechem na ustach.
Z każdym rokiem ,nie tylko widzę wiosnę,czuję ją-pobudza mnie do kreatywności i niesie na skrzydłach wiatru -plany i zmiany!!!,
W poszukiwaniu wiosny i sił witalnych ,potrzebnych do realizacji planów wyruszyłam na spacer do pobliskiego lasu.





Za lasem przepiękne krajobrazy.








Starosądeckie "Stawy".



Wiosenne zwiastuny w lesie już są.
Wawrzynek wilczełyko (Daphne mezereum)

Podbiał pospolity (Tussilago farfara)

Leszczyna pospolita ( Corylus avellana)



















4 komentarze:

  1. Piękna wiosna! Czas sadzić w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc,nic innego nie robię:)Kocham sadzić w ogrodzie.

      Usuń
  2. Wiosna się rozpędza! Jeszcze trochę i sam ruszę do swojego ogródka ;)Niestety bez tak spektakularnych widoków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze jest tak zimno i pochmurno,a szczególnie w weekend.Chciałoby się posiedzieć w ogrodzie,delektować ciepłem,a pogoda nas wygania:( Zawsze możesz przyjechać do mnie i zobaczyć nie tylko Ogród Marzeń,fantastyczne widoki,ale też zobaczyć nasze atrakcje w okolicy.

      Usuń