czwartek, 22 listopada 2018

TVP1 Rok w Ogrodzie Extra w Ogrodzie Marzeń.



Miło mi Was poinformować, że 1 grudnia w telewizji TVP1 o godzinie 7.40 będziecie mogli zobaczyć  szesnaście lat mojej, i mojej rodziny pracy, wielkiej pasji, ogromnej determinacji.
Ogród Marzeń jest trochę inny od pozostałych ogrodów, to ogród, który gromadzi różne gatuki roślin w ten sposób tworzymy ogród botaniczny. Ale wszystko zobaczycie w sobotę 1 grudnia, odcinki można oglądać w Internecie.

Zapraszam serdecznie:)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Zapisane :-) Będę oglądał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzesiu, braciszku ja Ci bardzo dziękuję, że mnie będziesz oglądał. Twój komentarz, nie mogłam wkleić, nie wiem dlaczego nie pojawiła mi się opcja-wklej?? Moc buziaków dla Ciebie i Twoich dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń