piątek, 11 października 2019

Fundacja Orlen "Moje miejsce na ziemi"- II Finał Edycji Programu Grantowego.



Zarząd Fundacji Orlen i p.Sławek Uniatowski z zespołem.




Uroczysta Gala Fundacji Orlen - "Moje miejsce na ziemi" odbyła się 09.10.2019 r w Walcowni -Muzeum Hutnictwa Cynku w Katowicach.

Ponad 2100 wniosków grantowych z całej Polski wpłynęło do Fundacji Orlen, 276 najlepszych wniosków otrzymało granty, a wśród nich grant otrzymała Fundacja Ogród Kwiatów.
Dla naszej fundacji to ogromne wyróżnienie i zaszczyt znaleźć się w tak wybitnym gronie, wśród osób działających aktywnie na rzecz swoich" małych ojczyzn".
Dla mnie samej to ogromna radość, ponieważ to ja zajmuję się pisaniem wniosków o granty.
Sprawia mi to wiele przyjemności, a gdy się udaje, to nawet nie potrafię tej radości wyrazić słowami, choć bardzo lubię pisać i opowiadać.
Pisanie wniosków grantowych to trudna sztuka, nie wystarczy kilka godzin, czy nawet jeden dzień na napisanie dobrego wniosku, trzeba na to poświęcić wiele wiele dni, a nawet tygodni.
Fundacja Ogród Kwiatów zdobyła grant lokalny, dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie, i ogólnopolski grant z Fundacji Orlen, to kolejny stopień w naszej krótkiej działalności (w maju obchodziliśmy pierwszy rok działalności).
Bardzo dziękujemy tym, którzy z nami współpracują, to pozwala nam rozwijać się na różnych płaszczyznach i tworzyć  coś niezwykłego, nietypowego i innego.

Wspaniała Gala Fundacji Orlen była znakomicie zorganizowana pod każdym względem, a wybór miejsca na Galę w Walcowni, był z pewnością najlepszym z możliwych.
Walcownia to miejsce niezwykłe z bogatą historią, z klimatem, tu czuje się ducha dawnych czasów.
Galę prowadzili p. Anna Popek i p. Maciej Kurzajewski, a uświetnił ją swoim występem p. Sławomir Uniatowski z zespołem.
Zwycięzcy II Finału Edycji Programu Grantowego otrzymali od Zarządu Fundacji Orlen pamiątkowe dyplomy
Dla uczestników organizatorzy przygotowali poczęstunek obiado- kolację "szwedzki stół" z regionalnymi śląskimi potrawami -  były pyszne.

Myślę,że  Fundacja Ogród Kwiatów godnie zaprezentowała się i promowała nasz mały przysiółek Myślec Zagórze, naszą miejscowość Myślec, i Popowice, Gminę Stary Sącz i Małopolskę.
Jako jedyni z Gminy Stary Sącz i naszego regionu otrzymaliśmy grant, to wielki sukces.

W imieniu Fundacji Ogród Kwiatów składamy ogromne podziękowania Zarządowi Fundacji Orlen, za Waszą pracę, za to, że zadbaliście, abyśmy czuli się komfortowo - wyjątkowo, i za to  byśmy mogli tworzyć "Moje miejsce na ziemi".

Tak się szczęśliwie złożyło, że w dniu w którym odbywała się Gala 09.10.2019 -  obchodziłam 50 urodziny. To był najpiękniejszy prezent jaki kiedykolwiek otrzymałam i tylu znakomitych gości nigdy dotąd nie miałam:)

Zapraszamy serdecznie Zarząd Fundacji Orlen do Ogrodu Marzeń w Myślcu - Zagórzu.



























Z dworca PKS w Katowicach do Hotelu Park Diament miałam ponad dwa kilometry, i postanowiłam przejść się spacerowo i zobaczyć po raz pierwszy Katowice.



Archikatedra Chrystusa Króla.









4 komentarze:

  1. Wiola...jeszcze raz wielkie gratulacje dla Was obojga, bo jak wiem połówka Twoja też dzielnie i czynnie uczestniczy w tworzeniu tego "Miejsca na ziemia
    Znamy to wspaniałe miejsce ale nie omieszkamy tam zajrzeć jak tylko natrafi się nam okazja ku temu.

    Pozdrawiamy ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo dziękujemy, i wpadajcie, bo trochę się u nas zmieniło. Ciekawa jestem czy się Wam spodoba, i nocleg w Muzeum Kwiatów przygotujemy:) Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  2. Pół wieku masz już za sobą, na kolejne pół, życzę Ci takiej energii jak dotychczas, żebyś mogła jak najdłużej spełniać swoje marzenia w "Moje miejsce na ziemi" i z owoców pracy czerpać radość i szczęście.
    Gratuluję grantu i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo za piękne życzenia, i mówiąc szczerze nie wiem, kiedy mi się tyle tych wiosen nazbierało:) Ściskam serdecznie:)

      Usuń