niedziela, 22 sierpnia 2021

4 niedziela sierpnia w ogrodzie.


 Wakacje mają się ku końcowi i piękne lato - też. I znowu powiem, że mi lata żal, ale powodów do narzekań nie mam. Lato w tym roku mocno nas rozpieściło swoim ciepłem i słońcem.

W ogrodzie jeszcze kolorowo, kwitnie duża grupa roślin. Jest zielono i bujnie. 

Na brak pracy nie narzekam i ciągle coś pakuje w słoiki. Bardzo to lubię, gdy zapachy warzyw i owoców wypełniają cały dom.

Przygotowałam listę roślin, które kupię jesienią. Chcę kupić takie rośliny, których w ogrodzie nie mam.

Jakieś nowinki, jakieś ciekawostki. Przygotowałam dla nich miejsca i mam nadzieję, że będzie im się świetnie rosło w naszym ogrodzie.

Cały czas jest praca przy roślinach; plewienie, przycinanie czy wycinanie. I dużo pracy przy zwierzętach, one również wymagają naszej troski.

Film do obejrzenia z dzisiejszego spaceru po ogrodzie;

https://www.youtube.com/watch?v=hzGMABdHzoc&t=22s




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz