niedziela, 1 sierpnia 2021

Sierpień w ogrodzie.

 


Lato słoneczne i ciepłe tak szybko mija. W ogrodzie zakwitły już późnoletnie rośliny, na rabatach cały czas zmiany.

Zbieram zioła na herbaty, owoce na przetwory, lubię mieć pełną spiżarnię.

Kolory i samki lata pozamykałam w słoikach i mrożonkach.

Ogród wciąż wymaga dużo pracy, wprawdzie chwasty nie wyrastają tak szybko jak wiosną, ponieważ bujna roślinność nie pozwala im na wzrost, jednak zawsze jakieś są. 

Na szczęście podlewania nie mam dużo tylko w szklarni, pogoda bardzo mi pomaga w tym względzie.

W tym roku wiosną posadziłam znacznie więcej roślin jednorocznych, aksamitki, cynie, żeniszki, słoneczniki ozdobne niskie i wysokie, maki i dzięki tym roślinom ogród będzie ozdobny do jesieni - do przymrozków.

I zapraszam na mój film na YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=CN4KokNb3vo&t=87s































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz