sobota, 1 marca 2014

Myślecki Szlak Spacerowy-wiosenny.


Tydzień temu sprzątałam las na Zagórzu.Dzisiaj rankiem wybrałam się do lasu naszym Szlakiem aby w nim posprzątać śmieci.
Niech las pachnie drzewami,żywicą,ściółką a nie śmieciami.Słońce zaglądało zza drzew,mieliśmy dzisiaj słoneczny i ciepły dzień.A ja korzystając z okazji zrobiłam kilka zdjęć.Droga w lewo prowadzi do urwiska nad Popradem,a w prawo Szlak Spacerowy do Myślec Wieś.
Gra światła  i cienia w lesie.
Słońce i cienie drzew nadają mu nutę romantyzmu,subtelności.Stwarzają magiczny niepowtarzalny nastrój który zmienia się razem z wędrówką słońca po niebie.Ukazują się różne czasem nawet śmieszne kształty.Las malowany światłem to najpiękniejszy naturalny obraz podarowany nam przez Naturę.






Porządkując Myślecki Szlak poczułam piękny zapach poszłam za cudowną wonią i znalazłam kilka kwitnących krzewów wawrzynka wilczego łyka .
I spotkałam pierwszego motyla w tym roku-cytrynka


Śmieci nie są wdzięcznym obiektem do fotografowania,zdjęcie zrobiłam tylko dlatego żeby mnie ktoś nie posądził że wzięłam z lasu nie wiadomo co.
A owszem wzięłam z sobą w sumie pięć worków śmieci(posegregowałam).
Mchy także w szacie wiosennej-jasno zielonej.

Nasz Szlak to idealne miejsce na odpoczynek,tu czas jakby się zatrzymał.Szemrząc płynie potok który wymywa ziemię spod korzeni drzew tworząc malownicze "korzenne rzeźby".
Takie oryginalne korzenne rzeźby mam też w swoim ogrodzie ich sekret to -wyobraźnia która pozwala zobaczyć co z takiego korzenia może powstać,a jeszcze jak udekorujemy pnączami czy innym roślinami to mamy niezwykłej,niepowtarzalnej urody dekoracje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz