wtorek, 8 kwietnia 2014

Dla czytelników bloga.

W weekend tak się złożyło że nigdzie nie byłam.Sobota była piękna i poświęciłam ją na prace w ogrodzie.Czasem wydaje mi się że już wszystkie prace wykonałam i mogę odpocząć ale wystarczy że pójdę w zakątki ogrodu a tu jeszcze trzeba coś zrobić to znowu coś przesadzić i każdy kto ma kawałek ogródka doskonale wie jak to jest.A doszło jeszcze koszenie trawników.
W niedzielę o świcie byłam już spakowana żeby wyruszyć na szlak górski,niestety u mnie mocno wiało potem padał deszcz a później zrobiło się całkiem ładnie i przyjemnie ale jak pisałam wcześniej udostępniam ogród zwiedzającym i wypada żeby był czynny.
Zwłaszcza teraz gdy wybuchnął kwieciem wiosny.
Zapraszam mieszkających w pobliżu na kwitnienie wiśni ozdobnych i po raz pierwszy glicynii.Wprawdzie miała kilka kwiatów w ubiegłym roku ale to co teraz przygotowała będzie prawdziwą ucztą dla oczu, jeśli nie pojawią się przymrozki które mogłyby uszkodzić jej pąki.
Na zachodzie turystyka ogrodowa jest już znana od dawna.Dla zwiedzających udostępniane są ogrody przy pałacowe,zabytkowe a także prywatne.
W Polsce turystyka ogrodowa staje się coraz bardziej popularną formą wypoczynku .Udostępniane są głównie ogrody założone przy szkółkach ale też prywatni właściciele ogrodów chętnie je pokazują.
Warto się wybrać podpatrzyć ciekawe aranżacje które można wykorzystać u siebie.
Bardzo dziękuję moim rodakom czytających mojego bloga a także gościom z zagranicy których jest coraz więcej i z różnych czasem bardzo dalekich państw.
Dziękuję czytelnikom ze Stanów Zjednoczonych,Kanady,Brazylii,Norwegii,Szwecji,Wielkiej Brytanii,Irlandii,Hiszpanii,Francji,Holandii,Niemiec,Słowacji,Szwajcarii,Rosji,Ukrainy,Włoch,Chin,
Kenii,Malezji i Filipin.
Cieszę się że podobają się Wam moje zdjęcia i to o czym pisze ukazując piękno naszych terenów.
Dla Was zdjęcia z mojego ogrodu i zaproszenie do przyjazdu w nasze strony.
Na żółto:)





Są już trzy przystanki na naszym Myśleckim Szlaku Spacerowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz