piątek, 18 grudnia 2015

Stary Sącz i Nowy Sącz w iluminacjach świątecznych.

Oba miasta z którymi jestem związana rozbłysły kolorowymi dekoracjami świątecznymi.
Jest to piękne widowisko które warto zobaczyć podczas wieczornego spaceru.
Ja o piątej rano wędrowałam znanymi uliczkami ,przyglądałam się ciekawym iluminacjom i czułam radosną atmosferę świąt.Tysiące światełek rozjaśnia grudniowe ciemne noce,podświetlone drzewa,budynki czy różne postaci oczarowują mieszkańców dodają magicznego blasku.
Ten niezwykły bajkowy świat fantastycznie wygląda sfotografowany na zdjęciach.

Nowy Sącz.


















Stary Sącz.






2 komentarze:

  1. Pięknie , romantycznie - jak ja uwielbiam ten czas świąteczny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu pięknie! cudowne są te świąteczne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń