niedziela, 6 grudnia 2015

Ogród Botaniczny i Platforma Widokowa w Woli Kroguleckiej.


Słońce już wschodziło, złotem oblało najwyższe szczyty,przeciskając się między dolinami płynęło daleko jak fala po wodzie oświetlając zacienione zakątki.
Grudniowy poranek pogodny choć wietrzny,zimny wiatr świszczał mi za uszami im wyżej szłam tym bardziej robił się dokuczliwy,popychał mną na wszystkie strony,chciał wyszarpać mi z rąk aparat, to gdzieś odchodził, za chwilę wracał z większą siłą.
Tuż poniżej Platformy Widokowej utworzono mini Ogród Botaniczny z roślinami rosnącymi w naszych naturalnych siedliskach.
Ogród znajduje się na terenie siedziby starosądeckiego Oddziału Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego w Woli Kroguleckiej.
Wszystkie rośliny są podpisane choć samych roślin nie widziałam,odpoczywają zimowym snem przykryte gałązkami jodły.
Na wzniesionych kamiennych rabatach rosną byliny,a za nimi przy plocie zauważyłam pnącza.
Spacerowałam czytając nazwy i muszę powiedzieć że właściwie wszystkie zgromadzone tam byliny mam w swoim ogrodzie.
Może kiedyś podrzucę tam trochę roślin ze swojego prywatnego botanika:)







Ogród Botaniczny











Platforma Widokowa





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz