piątek, 13 lipca 2018

Wycieczka spod Poznania w Ogrodzie Marzeń.



Ogród Marzeń gościł autokarową wycieczkę, która zwiedzała nasze pobliskie miasta. Ich następnym przystankiem była Piwniczna Zdrój. Trzydziestu uczestników zwiedzało nasz ogród, a ja z ogromną przyjemnością opowiadałam jak i kiedy powstał ogród. Ile i jakich roślin zgromadziliśmy. Pokazywałam nasze zakątki w ogrodzie, ciekawe rośliny, bo u nas każdy zakątek posiada jakąś ciekawostkę. Oczywiście dumę Ogrodu Marzeń - czyli kolekcję liliowców i róż. Uczestnicy wycieczki byli bardzo zainteresowani, jak radziłam sobie z wodą do podlewania roślin podczas wiosennej ponad dwumiesięcznej suszy. Zobaczyli jak, i ile gromadzimy wody deszczowej do podlewania roślin. Trudno było im uwierzyć, że sama zajmuję się ogrodem i wykonuję także ciężkie prace. Moje słowa potwierdził mąż, ale jemu chyba też nie uwierzono. Byli zachwyceni naszym Muzeum Kwiatów. Serdecznie dziękujemy za wizytę w Ogrodzie Marzeń, pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy.




















1 komentarz: